Tuesday, January 22, 2013

i hope she read this..

assalamualaikum..

im in the middle in the situation yg drpd dulu aku takut sgt2 jadi mcm ni..aku dah berusaha sedaya upaya aku nk mmpertahankan hubungan aku.i will never stop fighting for it..insyaAllah semoga semuanya akan kembali seperti sedia kala..takda manusia dlm bumi ni sempurna dan x melakukan kesilapan..for me,dlm hati ni tkde sape yg tahu mcm mane betapa sygnye aku kat dia selain drpd Allah..Ya Allah,kau bukakan lah pintu hati si dia agar dia nmpk susah senang,pengorbanan aku,kesetiaan aku,cinta aku pada dia yg tak pernah pudar sedikit pon walaupon die fikir sebaliknya..

bkn senang menjalinkan hubungan jarak jauh ni..tp alhamdulillah,setelah 1 tahun 5 bulan bersama,aku tak skit pon goyang dgn cabaran berjauhan dgn die..semua dugaan aku tempuh demi janji aku menunggu si dia..aku akan tetap dgn janji aku,tkkn sesekali aku mungkiri janji tersebut..

for that girl,nur shaznie bt mohd hasran,u sendiri tahu how much i ikhlas syg dkt u.im sorry if you think i dah berubah but truthfully,honestly,im not..im doing all this because i want to be with you..if you happen to read this in of these situations,1st we already broke up and 2nd we still together,i want u to know that neither of this will change my feelings for you.i love you sincerely..

sincerely,
Hafidz Yusof


0 comments:

Post a Comment

 
;